REEARN

آشنایی با ارز دیجیتال و راه های کسب درآمد

REEARN

آشنایی با ارز دیجیتال و راه های کسب درآمد

بایگانی

litecoingiveaway

در حال حاضر (زمان انتشار مطلب) لایت کوین (Litecoin) در رتبه ۲۱ بازار ارزهای دیجیتال و هر لایت کوین معادل ۱۱۳ دلار آمریکا و ۳.۱۴۴.۶۸۰ تومان ایران است .به همین دلیل امروز می خواهیم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که می توانید با رول زدن و دیدن تبلیغات، لایت کوین دریافت کنید. در ادامه جهت بررسی و آموزش نصب اپلیکیشن Litecoin Giveaway با ما همراه باشید.

وضعیت این اپلیکیشن در حال پرداخت می باشد.

Litecoin Giveaway نام اپلیکیشی است که توانسته با بیش از ۱ میلیون نصب فعال و امتیاز  ۴.۴ در گوگل پلی نامی برای خود دست و پا کند. کافی است آن را نصب کنید و با دیدن یک سری تبلیغات رول زدن و فعالیت، لیتوشی جمع آوری کنید، لیتوشی چیست؟ هر یک بیت کوین به ۱۰۰ میلیون ساتوشی تقسیم می‌شود، لایت کوین هم سیستمی مشابه با بیت کوین دارد. بنابراین هر یک لایت کوین معادل ۱۰۰ میلیون لیتوشی است.

آموزش نصب و ثبت نام:

برای نصب جدید ترین نسخه برنامه Litecoin Giveaway از طریق گوگل پلی یا کافه بازار روی لینک زیر کلیک کنید:

 

 

پس از نصب، برنامه را باز کنید و با ایمیل خود ثبت نام کنید. پس از ثبت نام با صفحه زیر روبرو می شوید.

با کلیک بروی بخش اول یعنی Hourly Claim Available به صفحه زیر می‌روید که می توانید با رول زدن (Spin Prizes) و دیدن تبلیغات که هر یک ساعت فعال می شود، لایت کوین جمع آوری کنید.

نکته: بعد از تمام شدن تعداد رول (spin) شما میتوانید با مشاهده تبلیغ، تعداد رول بیشتر جایزه بگیرید.

نکته: پرایز های L به رنگ آبی راه ورود شما به پرایز های آبی و با ارزش تر و پرایزهای L به رنگ صورتی راه ورود شما به پرایز های صورتی و با رقم دریافتی بالاتر می باشد.

با کلیک بر روی بخش !Bonus Claim Available که هر ۴ ساعت فعال می شود، می توانید مانند روش بالا در آن تبلیغات ببینید و به صورت تصادفی از دایره های انتخابی مقداری لایت کوین دریافت کنید.

در بخش Offerwalls: Earn more Litoshi و بخش Earn more LTC: Playtime Offerwall شما می توانید با نصب برنامه و فعالیت در سایت های مختلف مقدار قابل توجهی لیتوشی دریافت کنید.

در آخرین بخش یعنی Control Panel می توانید جزئیاتی از ایمیلی که ثبت نام کردید، آدرس کیف پول لایت کوینی که بعد از ثبت نام وارد کردید و خیلی از موارد دیگر را مشاهده کنید.

تذکر مهم: در صورتی که شما در ابتدای ورود فقط ایمیل وارد کرده باشید (آدرس کیف پول وارد نکرده باشید و گزینه Skip زده باشید) در منوی عکس بالا یک گزینه Register Now نیز در ابتدای لیست برای شما نشان داده میشه و شما باید روی آن کلیک کرده و ایمیل (اگر دوباره خواسته شد) را وارد کرده روی Submit کلیک کنید و در مرحله بعد آدرس لایت کوینیِ کیف پول ارز دیجیتال خودتان را وارد کرده و بعد Submit بزنید.

تذکر : توجه داشته باشید در بعضی از کیف پول های ارز دیجیتال بعد از هر واریز به کیف پول آدرس دریافت ارز بروزرسانی می شود. پس شما ملزم به کپی و وارد کردن آدرس جدید بعد از هر واریز به کیف پولتان هستید.

توضیح بخش های مختلف در قسمت Contol Panel:

Registered Email Address : ایمیلی که ثبت نام کردید را می توانید مشاهده کنید و در صورت لزوم با انتخاب مداد سمت راست آن را ویرایش کنید.

Registered Wallet Address : آدرس کیف پول لایت کوین است که می توانید آن را وارد و یا ویرایش کنید. 

 

Next Payout : در این قسمت زمان واریزی را نمایش می دهد، این برنامه به صورت اتوماتیک هر سه شنبه اگر به سقف 100.000 (صد هزار لیتوشی) یا بیشتر برسید، به کیف پول شما واریز می کند.

Payment History : در این قسمت مقدار پرداختی هایی که انجام شده را می توانید مشاهده کنید.

 

Referrals : در این قسمت می توانید با لینکی که به شما اختصاص می دهد، دوستان خود را دعوت کنید و از فعالیت آن ها به مقدار 10% لیتوشی جمع آوری کنید.

 

Compeleted Offers : در این قسمت می توانید، بازی و برنامه هایی که برنامه به شما پیشنهاد کرده و در آن فعالیت کردید، مقدار لیتوشی که جمع آوری کردید را مشاهده کنید.

 

Help / FAQ : در این قسمت می توانید راهنما و قوانین استفاده از برنامه را بخوانید و در صورت لزوم از پشتیبانی کمک بگیرید

Payment Threshold : در این قسمت شما میتوانید سقف واریزی برنامه را به ۲۰۰۰۰ لیتوشی یا ۱۰۰۰۰۰ لیتوشی یا ۱۰۰۰۰۰۰ لیتوشی تغییر دهید. ( اگر کیف پول شما دارای حداقل مبلغ دریافتی مشخصی می باشد میتوانید از این قسمت پرداختی برنامه را تغییر دهید. مثلا کیف پول شما دریافتی ۲۰۰۰۰ لیتوشی را بخاطر ناچیز بودن ساپورت نمیکنه پس شما باید مبلغ های بزرگ تر را برای پرداختی انتخاب کنید.)

موفق باشید!

 

برای نصب جدید ترین نسخه برنامه Litecoin Giveaway از طریق گوگل پلی یا کافه بازار روی لینک زیر کلیک کنید:

 

لطفا نظرات و سوالات خودتون را در مورد اپلیکیشن Litecoin Giveaway بنویسید.

بیشتربخوانید؛

کیف پول ارز دیجیتال یا والت چیست؟

  • Admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی