REEARN

آشنایی با ارز دیجیتال و راه های کسب درآمد

REEARN

آشنایی با ارز دیجیتال و راه های کسب درآمد

بایگانی

ارز دیجیتال Bee Network (بی نتورک) چیست؟ آموزش استخراج

چهارشنبه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۱، ۰۱:۴۲ ق.ظ

Bee Network

بی نتورک ( bee network ) یک رمزارز جدید است که کاربران می توانند از طریق موبایل و با نصب اپلیکیشن آن ارز bee را به صورت رایگان بدست آورند.

رمزارز bee network شبیه به پای نتورک و تایم استاپ بوده و در ابتدای کار به صورت ایردراپ ارز خود را از طریق یک برنامه بسیار ساده ؛ بین کاربران به صورت رایگان تقسیم می کند.

با توجه به موفقیت و پیشرفت بسیار عالی پروژه و ارز پای نتورک ، این پروژه هم مانند ارز تایم استوپ از لحاظ شیوه بازاریابی و مارکتینگ کاملا شبیه به ارز دیجیتال پای می باشد.

بعد از ۳ سال فاز سوم پای نتورک راه اندازی شد و بلاکچین پای تکمیل و وارد mainnet شدیم. پروژه ای که اکثر وبسایتها (در ایران) حرف از کلاهبرداری آن می زدند بلاخره به نتیجه رسید.

همانطور که می دانید تعداد کاربران پای نتورک از سی میلیون نفر در سراسر جهان عبور کرد و طبق گفته تیم اصلی و نقشه راه پای در اواخر سال ۲۰۲۱ بلاکچین پای راه اندازی شد و  و به زودی  در صرافی ها لیست خواهد شد.

همانند PI NETWORK و برنامه TimeStope ، استخراج ارز bee با گوشی ، مصرف اینترنت و رم و سی پی یو ندارد و حتی نیاز ندارد گوشی شما همیشه روشن و فعال باشد.
کافیست دقیقا شبیه برنامه Pi network روزانه یک مرتبه وارد برنامه شده و دکمه فعال شدن را بزنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارز بی نتورک می توانید به وبسایت رسمی آن به آدرس زیر مراجعه نمایید.

www.bee.com/fa

این پروژه در سه مرحله عرضه،قابل معامله و در نهایت قیمت گذاری شود که پیش بینی می شود از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ مراحل آن تکمیل گردد.

و پس از لیست شدن رسمی در صرافی های بین المللی شما می توانید ارز Bee که استخراج کردید را با ارزهایی مثل بیت کوین مبادله کنید و در نهایت آن را با استفاده از صرافی های ارز دیجیتال داخلی به پول ایران تبدیل نمایید.

دانلود برنامه Bee Network و آموزش استخراج ارز bee :

ابتدا از طریق لینک های زیر با توجه به نوع گوشی خود  از طریق  گوگل پلی یا بازار یا اپ ستور ، برنامه Bee Network را دانلود و نصب کنید.

 

 

 

 

پس از نصب برنامه ، مانند شکل زیر یکی از گزینه های مشخص شده را برای ثبت نام انتخاب کنید. پیشنهاد ما ثبت نام با ایمیل یا با شماره همراه است:

register Bee network

بعد از انتخاب یکی از روش های ثبت نام شما ایمیل یا شماره همراه خود را وارد کرد و درخواست کد تایید میدهید، کد پیامک یا ایمیل شده را  داخل کادر وارد کرده و بر روی Confirm  بزنید و به مرحله بعد بروید.

در مرحله بعد مانند شکل زیر شما رمزعبور وارد می کنید:

password bee

 

 در مرحله بعدی مانند شکل زیر شما نام خود را وارد کرده و در قسمت ( ?Who is your inviter ) یعنی (چه کسی شما را به این برنامه دعوت کرده؟ ) می توانید از کد معرف زیر استفاده کنید و برای تکمیل ثبت نام گزینه Next را انتخاب نمایید. وارد کردن کد معرف برای ثبت نام اجباری است.

کد معرف برنامه بی نتورک : lifer74

 

 

برای شروع استخراج ارز bee دقیقا شبیه به برنامه پای نتورک باید هر ۲۴ ساعت یک بار برنامه را باز نموده و بر روی دکمه صاعقه سبز رنگ که در وسط صفحه نمایش داده می شود کلیک یا لمس کنید.

برای افزایش سرعت ماین ارز Bee ،  کافی است خودتان فعال باشید و افرادی را  زیرمجموعه خود کنید که آن ها هم فعال باشند.

مقدار بدست آمده bee در وسط صفحه تا چهار رقم اعشار مشخص است. عدد سبز رنگ نیز سرعت استخراج را به صورت ساعتی نمایش می دهد.

نکته : در منوی برنامه قسمت زیرمجموعه ها ، که به شکل آدمک است ، گزینه ای به نام security circle یا دایره امنیتی وجود دارد که طبق گفته وایت پیپر این پروژه در فاز دوم فعال خواهد شد.

کارکرد حلقه یا دایره امنیتی دقیقا مشابه با دایره امنیتی در پای نتورک بوده و در صورتی که با ۷ نفر تکمیل شود باعث افزایش سرعت پایه استخراج ارز بی نتوورک می شود.

از ساخت اکانتهای فیک یا ساخت چند اکانت روی یک گوشی خودداری نمایید زیرا در مرحله تایید هویت یا کی وای سی این اکانتها حذف خواهند شد.

بهترین راه افزایش سرعت استخراج ارز بی و در نتیجه افزایش درآمد گرفتن ریفرال با کد معرف خودتان می باشد.

تذکر: این اپلیکیشن فعلا هنگام نصب و استخراج نیاز به هیچگونه دسترسی به قسمتهای مختلف گوشی شما ندارد و شما می توانید اگر میخواهید درخواست های دسترسی را رد کنید مگر در زمان احراز هویت KYC!

لطفا نظرات و سوالات خودتون را درمورد پروژه و اپلیکیشن Bee Network بنویسید.

 

بیشتر بخوانید؛

کسب درآمد با ارز دیجیتال Timestope (تایم استپ)

  • Admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی