REEARN

آشنایی با ارز دیجیتال و راه های کسب درآمد

REEARN

آشنایی با ارز دیجیتال و راه های کسب درآمد

بایگانی

Star Network

استار نتورک (Star Network) یک برنامه فراگیر برای رشد، نگه داشتن و انتقال موجودی ارز استار خود است. علاوه بر امور مالی غیرمتمرکز، این برنامه همچنین دارای بازی های موبایل و عناصر شبکه های اجتماعی است تا بتوانید کسب درآمد کنید، بازی کنید و با Star Network به GameFi تبدیل شوید!

در ادامه ی مقاله ابتدا به ترجمه ی وایت پیپر (کاغذ سفید) این پروژه در سایت رسمی Star Network می پردازیم و همچنین نحوه ثبت نام و استخراج ارز دیجیتال استار را به طور کامل آموزش می دهیم...

 

تذکر: اگر میخواهید از اپلیکیشن های استخراج ارز دیجیتال استفاده و بهره برداری کنید، همیشه قبل از هر چیزی وایت پیپر یا کاغذ سفید پروژه را با دقت مطالعه کرده تا از صحت و میزان پیشرفت پروژه اطمینان حاصل کنید و با قوانین پروژه آشنا شوید. در زیر ترجمه وایت پیپر پروژه استار نتورک را برای شما عزیزان قرار دادیم و بعد از آن با نحوه ثبت نام و استخراج در مقاله آشنا می شوید.

 


توضیحات وایت پیپر (White Paper) سایت رسمی Star Network: 

مقدمه

1 . 1 منشأ ارز های دیجیتال

از نظر فنی، ارزهای دیجیتال با راه اندازی بیت کوین (BTC) در سال 2009 شروع به کار کردند. امروزه بیش از 4000 ارز دیجیتال در دنیای امروز منتشر شده است و بیش از 100 ارز دیجیتال دارای ارزش بازار بیش از 1 میلیارد دلار هستند. اگرچه پیشرفت قابل توجهی در کل زیستگاه ارزهای دیجیتال در طول دهه وجود داشته است، اما از اواسط سال 2020 توجه عموم مردم را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. بین آوریل 2020 تا آوریل 2021، قیمت بیت کوین 1100 درصد در سال افزایش یافت و شخصیت های عمومی مانند ایلان ماسک آشکارا از ارزش سرمایه گذاری بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال اصلی حمایت کردند.
در حالی که اصول و فناوری اساسی ارزهای دیجیتال پیچیده باقی می‌ماند، استقبال عموم مردم در پذیرش ارزش سرمایه‌گذاری و کاربرد عملی ارزهای دیجیتال، زمینه ساز موفقیت آتی کل اکوسیستم ارزهای دیجیتال است.

1 . 2 چگونه ارزهای دیجیتال دنیا را به مکانی بهتر تبدیل می کنند

هرکسی که در دهه 1980 یا قبل از آن متولد شده باشد، پیامدهای سقوط Lehman Brothers را فراموش نخواهد کرد - میلیون ها شغل از دست رفت، تریلیون ها ثروت از بین رفت و مهمتر از آن، رویای آمریکایی از بین رفت.
فراموش نشدنی تر این است که در حالی که اکثریت عموم مردم در اقتصاد مدرن از بحران مالی جهانی رنج می برند، اکثریت سازندگان این بحران، بزرگترین بانک های ایالات متحده، توسط دولت ایالات متحده و در نهایت مالیات دهندگان نجات یافتند، زیرا آنها "بیش از حد بزرگ برای شکست" هستند.
با گذشت 12 سال از زمان بحران مالی جهانی، بانک های بزرگ زنده مانده و سودآور باقی می مانند. تا زمان نگارش این مقاله، بزرگترین بانک در ایالات متحده، JPMorgan Chase & Co، دارای ارزش بازار 492 میلیارد دلار است.
چگونه یک بانک می تواند این همه پول به دست آورد؟ در حالی که مدل کسب و کار بانک ها به طور مداوم در حال تکامل است، اصل اساسی این است که آنها از پولی که به سختی به دست آورده اید، درآمد کسب می کنند.
شما نمی خواهید پس انداز خود را در گاوصندوق قرار دهید تا پول خود را به حساب های پس انداز خود نزد بانک ها واریز کنید. در حالی که بانک حداقل سود را به شما می‌پردازد، آنها پول شما را به اشخاص ثالث قرض می‌دهند یا در دارایی‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کنند که نرخ‌های بهره بسیار بالاتر یا بازگشت سرمایه را به دست می‌آورند، به همین سادگی، اما شما نمی‌توانید تکه‌ای از سودی را که آنها از شما به دست می‌آورند تقسیم کنید. سرمایه، پایتخت.
شما می خواهید پول را به شخص ثالث منتقل کنید. اگر نمی خواهید رو در رو با او ملاقات کنید و یک کیسه پول نقد به او بدهید، این کار را با انتقال از حساب بانکی خود به حساب بانکی شخص ثالث انجام دهید. کارمزد تراکنش، کارمزد حواله، هزینه‌های خدمات، بانک‌ها می‌توانند دلایل زیادی برای کاهش موجودی واجد شرایط شما داشته باشند، اگرچه مبلغ اصلی پس از انتقال در بانک باقی می‌ماند و بانک می‌تواند با وام دادن یا سرمایه‌گذاری پول دیگران به سود خود ادامه دهد.
سناریوی دیگری را در نظر بگیرید. امروز شما در شعبه خرده فروشی بانک خود هستید و می خواهید 100 میلیون دلار پول نقد برداشت کنید یا این مبلغ را به حساب شخص ثالث در بانک دیگری منتقل کنید، مدیر روابط شما چه می پرسد؟ ما می دانیم که این یک سناریوی بدون سوال نخواهد بود، حتی اگر شما پول خود را جابجا کنید. در بدترین حالت، بانک می تواند شما را به پولشویی متهم کند، درخواست شما را برای برداشت نقدی یا انتقال شخص ثالث رد کند، حتی می تواند حساب شما را مسدود کند و به معنای واقعی کلمه دارایی های شما را مصادره کند.
چرا اجازه می دهیم ثروت ما توسط بانک ها از بین برود؟ خرد سنتی ما را به این باور می رساند که برای اعتبارسنجی و حسابداری تراکنش های مالی به یک شخص مجاز به عنوان واسطه نیاز داریم. مدل کسب‌وکار سنتی بانک‌ها را به مرکز تبدیل کرده است و آنها را در موقعیتی عالی قرار می‌دهد تا از سرمایه شما درآمد کسب کنند و جریان سرمایه را کنترل کنند.
ماهیت غیرمتمرکز، ناشناس و غیرقابل برگشت فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال راه حل هایی برای اتکای شدید تراکنش های مالی به واسطه هایی مانند بانک ها هستند. ارزهای رمزنگاری شده به همه کاربران در «زنجیره» اجازه می‌دهند تا تمام تراکنش‌های همتا به همتا را به صورت جمعی ثبت و نگهداری کنند. از آنجایی که تمام سوابق تراکنش توسط همه کاربران در «زنجیره» نگهداری می‌شوند، هیچ خطری وجود ندارد که هیچ یک از طرفین بتوانند رکورد را دستکاری کنند و بدون به‌روزرسانی همه طرف‌ها تغییری ایجاد کنند. از این رو، کاربران درون «زنجیره» می‌توانند مستقیماً بدون حضور یک واسطه مجاز مانند بانک، تراکنش‌های مالی امن را با یکدیگر انجام دهند. برای جزئیات فنی می توانید به بخش 3. پروتکل اجماع مراجعه کنید.
"بانکداری ضروری است، بانک ها نه." بیل گیتس یک بار در سال 1994 این را گفته است. پیشرفت فناوری بلاک چین باعث شده است که این امر اکنون واقعاً اتفاق بیفتد.

1 . 3 چه مشکلات دیگری از ارزهای دیجیتال فعلی ناشی می شود

بیت کوین، به عنوان اولین و همیشه ارز دیجیتال جهان، در واقع یک نوآوری خوب است. مشکل عدم اعتماد در هر گونه تراکنش همتا به همتا را بدون حضور واسطه مجاز به طور کامل حل می کند. تنها مشکل این است که افراد بسیار کمی در جهان وجود دارند که می توانند واقعاً از مزایای بیت کوین لذت ببرند. قدرت محاسباتی مورد نیاز برای به دست آوردن یک بیت کوین در دهه گذشته به شدت افزایش یافته است که باعث شده بیت کوین به جای عموم مردم، فقط برای حرفه ای ها بازی کند. شما می توانید یک بحث مفصل تر را در بخش 2.1.1 بیابید.
یک مشکل جدید اغلب به یک راه حل جدید منتهی می شود، اگر مشکل دیگری نباشد. بیت کوین، همراه با سایر ارزهای دیجیتال جریان اصلی نسل اول، با مشکل وابستگی شدید به واسطه ها برای تراکنش های مالی مقابله کرده اند، اما مشکل جدیدی از هدر رفتن انرژی زیاد و نابرابری شدید در توزیع سکه را به همراه آورده است.
با گذشت زمان، چندین ارز دیجیتال نسل دوم در پاسخ به مشکلات ناشی از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال نسل اول راه اندازی شدند. این کریپتوهای جدید ایده آزادسازی و دموکراتیزه شدن ارزهای دیجیتال را ترویج می‌کنند که اکثریت قریب به اتفاق می‌توانند به راحتی این رمزارزهای جدید را کسب کنند، معمولاً بدون اتلاف سنگین انرژی.
این کریپتوکارنسی‌های نسل دوم موانع ورود را بسیار کاهش داده‌اند و به طور موفقیت‌آمیزی به جمعیت انبوه در مورد مبانی کریپتو آموزش داده‌اند. با این حال، این موارد منجر به مشکلات جدیدی در افراد شده است که با ایجاد چندین حساب جدید با هویت جعلی، مزایای غیراخلاقی به دست می آورند. زمانی که مانع ورود به این حد کم باشد، بدون یک فرآیند انطباق مناسب، کل شبکه رمزنگاری می‌تواند از بین برود زیرا این اصل را نقض می‌کند که هر شبکه بلاک چین به آن احترام می‌گذارد - اعتماد. بحث مفصل را می توان در بخش 2.2.1 یافت.
شبکه Star می آید، راه حل جدیدی برای همه مشکلاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم.

1.4 استار نتورک (Star Network) چیست؟

شبکه استار یک شبکه اجتماعی DeFi (مالی غیرمتمرکز) است که هدف اصلی آن بازسازی دنیای مالی به روشی غیرمتمرکز توسط قدرت اجتماعی است. با برنامه تلفن همراه Star Network، یک برنامه یکپارچه Social DeFi، می‌توانید توکن‌ها را به دست آورید، انتقال P2P را آغاز کنید، با همتایان خود و سایر کاربران در جامعه جهانی شبکه ستاره ما ارتباط برقرار کرده و بازی‌های موبایلی را انجام دهید. این یک پلت فرم فقط دعوت است. این به کاربران اجازه می دهد تا تعادل ارز دیجیتال استار خود را به عنوان پاداشی برای دعوت از افراد مورد اعتماد خود برای پیوستن به شبکه افزایش دهند. استار شکل جدیدی از ارز دیجیتال است. همچنین عملکرد ارتباطات اجتماعی و تراکنش های همتا به همتا بین کاربران را انجام می دهد. هنگامی که پروژه توسعه یافت و تکامل پیدا کرد، شبکه استار شبکه اصلی بلاکچین خود را برای استار توسعه می‌دهد و ارز دیجیتال استار را در صرافی‌های بزرگ فهرست می‌کند، همچنین راه‌حل‌های مالی غیرمتمرکز دیگری مانند تامین مالی غیرمتمرکز، کیف پول و پرداخت، صرافی رمزارز و غیره را ارائه می‌دهد. این ماموریت یکی از بزرگترین پلتفرم های مالی غیرمتمرکز یک مرحله ای در جهان است.
Star Network بر دموکراتیزه کردن درآمد ارزهای دیجیتال و استفاده از فناوری بلاک چین برای مردم عادی سرمایه گذاری می کند، در حالی که شبکه رایج ارزهای رمزنگاری شده مانند شبکه بیت کوین موانع ورود را به حدی بالا گذاشته است که تنها تعداد انگشت شماری از متخصصان با دانش عمیق و منابع فراوان می توانند شانس داشته باشند. برای کسب یک سکه جدید.
 Star Network به کاربران امکان می دهد تا از طریق برنامه ما به راحتی ارز دیجیتال استار کسب کنند، این با اتلاف انرژی عظیمی است که توسط ابررایانه ها هنگام کسب بیت کوین متحمل می شوند. Star Network همچنین سهم کاربر را در ایجاد و توسعه شبکه به رسمیت می شناسد که در آن زمانی که کاربران از اعضای جدید برای پیوستن به شبکه دعوت کرده اند، به کاربران با تعادل ارز دیجیتال استار اضافی پاداش داده می شود.
علاوه بر این، Star Network دارای عناصر GameFi است، که در آن کاربران می‌توانند با بازی‌های موبایل ما سرگرم شوند و زمانی که می‌توانید به نقاط عطف خاصی در بازی دست پیدا کنید، نشانه‌های اضافی کسب کنند. ویژگی گنجاندن بازی موبایل در امور مالی غیرمتمرکز، Star Network را برای افراد عادی قابل دسترس‌تر کرده است و در نتیجه سرعت ایجاد جامعه جهانی ما را افزایش می‌دهد.
امنیت، انصاف و حفظ ارزش آینده ارز دیجیتال استار بالاترین اولویت ما است. در حالی که چندین شبکه در بازار وجود دارند که رویکرد مشابهی را اتخاذ می کنند، Star Network به طور خاص برای پر کردن شکاف بازار و رسیدگی به مسائل رایج عدم امنیت، انصاف تقلب شده توسط روبات ها و عرضه بسیار بیشتر از تقاضا طراحی شده است.
Star Network فرآیند تأیید مشتری خود را بشناسید (KYC) را در مراحل اولیه پروژه برای کاربران منتخب اجرا کرده است تا مشکلات امنیتی را برطرف کند.
برای درک منحصربه‌فرد Star Network ، ابتدا باید تعریف موجودی اسمی، موجودی قابل تبدیل، لیبرا و تعادل واقعی را یاد بگیرید.
موجودی اسمی به معنای موجودی ارز دیجیتال استار شما روی کاغذ است، این مجموع موجودی ارز دیجیتال استار است که از مشارکت کاربران KYC-ed و غیر KYC-ed (از جمله خودتان اگر هنوز KYC را رد نکرده اید و همه کاربران به دست آورده اید) کسانی که به تیم شما ملحق شده‌اند اما هنوز KYC را پاس نکرده‌اند.) از موجودی اسمی هنوز نمی‌توان استفاده کرد، اما نشان‌دهنده حداکثر موجودی است که می‌تواند به موجودی تبدیل‌پذیر تبدیل شود، با فرض اینکه 100٪ کاربران تیم شما KYC را پاس کرده‌اند. هر بار که موجودی قابل تبدیل به موجودی واقعی باز شود، کسر خواهد شد.
موجودی تبدیل پذیر به بخشی از موجودی اسمی ارز دیجیتال استار اشاره دارد که از کاربران KYC-ed به دست می آید. هنگامی که شما KYC را گذرانده اید و تقویت کننده های شما KYC را گذرانده اید، بخش مربوطه از موجودی اسمی شما تبدیل به موجودی تبدیل می شود که می تواند با تمرین Libra (یک توکن بازکننده) به تعادل واقعی باز شود. به عبارت دیگر، این فقط موجودی است که از خودتان (پس از گذراندن KYC) بدست می‌آورید و بوسترهای شما که KYC را پاس می‌کنند، موجودی تبدیل‌پذیر خواهد بود.
Libra یک توکن باز کردن قفل است که می توانید از آن برای 1) دریافت شکاف KYC 2) باز کردن قفل موجودی تبدیل شدنی فعلی به موجودی واقعی استفاده کنید. به عبارت دیگر، لیبرا دارایی مهمی است که برای عبور از KYC و باز کردن موجودی قابل تبدیل خود به تعادل قابل استفاده (یعنی موجودی واقعی) ضروری است. لیبرا یک NFT است، بنابراین دارایی قابل انتقال با تاریخ انقضا 7 روز است. هنگامی که KYC را با موفقیت گذراندید، می توانید از Libra برای خود استفاده کنید یا آن را نگه دارید و به کاربر دیگری منتقل کنید.
موجودی واقعی به موجودی واقعی اشاره دارد که می توانید برداشت، انتقال یا استفاده کنید. برنامه موبایل Star Network همچنین به عنوان کیف پول ارز دیجیتال استار عمل می کند. هنگامی که Realized Balance را در کیف پول خود دارید، می توانید بدون در نظر گرفتن وضعیت KYC، انتقال همتا به همتا را به هر دارنده کیف پول Star دیگری آغاز کنید.
این احتمال وجود دارد که برخی از کاربران با ایجاد یک لیست طولانی از کاربران جدید توسط روبات‌ها، سعی کنند تعادل خود را به طور غیراخلاقی افزایش دهند و به این کاربران جعلی اجازه دهند به تیم خود بپیوندند. از آنجایی که این حساب‌های ربات هرگز نمی‌توانند فرآیند KYC ما را پشت سر بگذارند، موجودی اسمی به‌دست‌آمده از دعوت روبات‌ها هرگز نمی‌تواند به موجودی واقعی تبدیل شود، این مشکلِ درآمدهای غیرمنصفانه متقلبانه را برای حفظ ارزش ارز دیجیتال استار، حل می کند.


1 . 5 اعضای تیم مؤسس

تیم اصلی Star Network توسط متخصصان در زمینه های بانکداری سرمایه گذاری، فناوری و شبکه پرداخت تشکیل شده است. تیم اصلی متشکل از مدیران ارشد سابق بانک های سرمایه گذاری از جمله گلدمن ساکس، مورگان استنلی، غول های فناوری از جمله گوگل، فیس بوک، اپل و شبکه های پرداخت از جمله ویزا، پی پال است. از آنجایی که Star Network قرار است یک پروژه جهانی باشد، اعضای اصلی تیم ما در مراکز مالی پیشرو با زیرساخت‌های مالی و تکنولوژیکی بالغ از جمله ایالات متحده، بریتانیا، آلمان، فرانسه، ژاپن، کره جنوبی و سنگاپور مستقر هستند.
Star Network با ترکیب تخصص تیم اصلی در بانکداری سرمایه گذاری، فین تک، رسانه های اجتماعی و انطباق، به ایجاد امن ترین و دوستانه ترین سیستم مالی غیرمتمرکز یکپارچه اختصاص دارد. اعضای اصلی تیم هویت خود را در مرحله بعدی پروژه، زمانی که زمان بلوغ می‌رسد، افشا می‌کنند.

 

راه حل های Star Network برای نقاط درد فعلی

2 . 1 . 1 نابرابری شدید توزیع رایج ارزهای دیجیتال

سرمایه داری ثروتمندان را ثروتمندتر و فقرا را فقیرتر می کند، به نظر می رسد نابرابری در توزیع ثروت یک واقعیت سرنوشت ساز در میان اقتصاد دنیای واقعی است. در واقع، توزیع جریان اصلی ارزهای رمزپایه نابرابرتر از اقتصاد دنیای واقعی به نظر می رسد. به آمار زیر در مقایسه توزیع ثروت جهانی و توزیع بیت کوین در سال 2018 نگاهی بیندازید.

در حالی که 0.8 درصد از کل جمعیت بالغ بیش از 1 میلیون دلار ثروت دارند، تنها 0.1 درصد از کل کیف پول بیت کوین دارای بیت کوین به ارزش 1 میلیون دلار است، توزیع بیت کوین 8 برابر متمرکزتر از ثروت جهانی است. نگاهی به آمار دیگری در سال 2021 بیندازید،

2.14 درصد از کیف پول های بیت کوین، 94.77 درصد از کل گردش بیت کوین را در اختیار دارند.

در اقتصاد ارزهای دیجیتال برای کریپتوهای جریان اصلی، توزیع ثروت توسط هر چه زودتر ثروتمندتر، دیرتر فقیرتر کنترل می شود، زیرا این سیستم به طور طبیعی یک مانع ورود همیشه در حال رشد برای افرادی که دیرتر وارد می شوند ایجاد کرده است. به عنوان مثال بیت کوین را در نظر بگیرید، کاربران در مراحل اولیه می توانند به راحتی با رایانه خانگی خود و بدون مصرف شدید برق، بیت کوین به دست آورند، و هر چه می گذرد رقابت در کسب بیت کوین شدیدتر می شود و امروزه باید سرمایه گذاری زیادی در واحد پردازش گرافیکی (GPU) انجام داد. مدار مجتمع ویژه برنامه (ASIC) به اضافه مقدار زیادی برق برای داشتن فرصتی برای کسب بیت کوین. هزینه کسب درآمد هر بیت کوین حتی ممکن است از ارزش بازار یک بیت کوین نیز فراتر رود. این مانع ورود به معنای واقعی کلمه باعث می شود بیت کوین از بازی برای اکثریت مردم خارج شود.
بعلاوه، نصف کردن بیت کوین (عمل کاهش پاداش کسب بیت کوین به نصف) در تاریخ 3 بار اتفاق افتاده است و در آینده نیز بیشتر خواهد شد. همه این اقدامات، معایب کسب‌کنندگان بیت‌کوین در مراحل بعدی را بیشتر می‌کند و نابرابری در توزیع سکه را تشدید می‌کند.

2 . 1 . 2 Star Network انقلاب را دوباره برای همه راه اندازی می کند

در حالی که هرچه زودتر بهتر است، همیشه قانون سرانگشتی در همه اکوسیستم‌های ارزهای دیجیتال از جمله Star Network وجود داشته باشد، ما تلاش می‌کنیم به همه فرصتی منصفانه برای مشارکت بدهیم.
مانع ورود شرکت در Star Network فقط یک گوشی هوشمند با اتصال به اینترنت است. برخلاف سرمایه گذاری 5 رقمی دلار آمریکا در دستگاه ها و قبوض انرژی، Star Network درها را به روی ارزهای دیجیتال باز کرده است که تقریباً نیمی از جمعیت جهان را به دست آورده است.
سیستم پاداش ارجاع Star Network همچنین به همه شانس عادلانه‌تری می‌دهد تا تعادل ارز دیجیتال استار خود را افزایش دهند، حتی اگر دیر به عضویت درآمده‌اند. کاربران Star Network می توانند با توجه به تعداد کاربران جدید فعالی که به Star Network دعوت کرده اند، استار هایی جایزه دریافت کنند.
در مقایسه با تاریخ راه‌اندازی بیت‌کوین در سال 2009، این واقعیت که Star Network در سال 2021 راه‌اندازی شد، به اکثریت قریب به اتفاق فرصت عادلانه‌تری برای مشارکت مجدد در سیستم داده است، زیرا شکاف اطلاعات و دانش در حال بسته شدن است. در سال 2009، زمانی که اولین ارز رمزنگاری شده جهان راه اندازی شد، اطلاعات بسیار کمی در مورد نوآوری بلاک چین در دسترس عموم بود و بنابراین تنها عده ای دانش و تخصص در کسب بیت کوین داشتند. از آنجایی که جهان بیش از یک دهه است که ارز دیجیتال را پذیرفته است، پس از آموزش کامل بازار، ارز دیجیتال دیگر برای عموم مردم مرموز باقی نمی ماند. برای کسانی که انقلاب کریپتوکارنسی را از سال 2009 به دلیل موانع اطلاعاتی و دانشی از دست داده اند، شبکه استار فرصتی دوباره برای همه فراهم می کند تا منصفانه در آن شرکت کنند و از این میوه لذت ببرند.

2 . 2 . 1 عدم سانسور علیه ذینفعان کلاهبردار در میان شبکه‌های ارز دیجیتال رایگان

با سپری شدن انقلاب ارزهای دیجیتال، در سال‌های اخیر چندین شبکه ارزهای دیجیتال تازه راه‌اندازی شده تلاش کرده‌اند تا با کاستی‌های شبکه‌های رایج ارزهای دیجیتال که در بالا ذکر شد، مقابله کنند. تعداد انگشت شماری از شبکه های نسبتاً متمایز وجود دارند که بنا به گزارش ها تعداد کاربرانی را به میزان ده میلیون نفر ثبت کرده اند. در حالی که این شبکه‌های مبتنی بر ارجاع ارزش کسب ارز دیجیتال «رایگان» را ترویج می‌کنند و هر چه تعداد کاربران بیشتر باشد بهتر است، متأسفانه نتوانستند یک محیط منصفانه ایجاد کنند و نتوانستند با ایجاد فهرستی از حساب‌های جعلی توسط روبات‌ها و کسب درآمد با کاربرانی که از سیستم سوءاستفاده می‌کنند مبارزه کنند. جوایز ارجاع از آنجا که همه آن پلتفرم‌های ایجاد شده تنها روی حساب‌های اصلی که تمام پاداش‌های ارجاع را دریافت می‌کنند، KYC را انجام می‌دهند، اما به پاداش‌های ارجاعی که توسط آن حساب‌های جعلی ارائه می‌شود اهمیتی نمی‌دهند، به این معنی که حتی اگر آن ربات‌ها KYC را پاس نکنند، هیچ مکانیزم پشت پنجه‌ای وجود ندارد.
معمولاً این شبکه‌های ارزهای دیجیتال، متناسب با کاربران جدیدی که به شبکه ارجاع داده‌اند، به کاربران پاداش‌های رمزنگاری اضافی ارائه می‌دهند. برخی از کاربران از ایجاد یک لیست طولانی از حساب های جدید توسط برنامه رباتیک (که هزینه آن معمولاً حداقل است) استفاده می کنند و در نتیجه پاداش های تقلبی بسیار قابل توجهی کسب می کنند.
اگرچه این حساب‌های جعلی هرگز نمی‌توانند تأیید KYC شبکه را پشت سر بگذارند، کاربر متقلب از این سوء استفاده کرده و این پاداش‌های ارجاع را به دست می آورد در واقع یک شخص واقعی است و بنابراین می‌تواند با موفقیت از KYC عبور کند.
اگر روزی آن رمزارز واقعاً در صرافی فهرست شود، چه احساسی خواهید داشت وقتی این کاربر کلاهبردار به راحتی توسط ربات‌ها ثروتمند می‌شود، در حالی که شما درآمد بسیار کمتری دارید اما سهم بیشتری نسبت به او دارید؟
به نظر می رسد تعداد انگشت شماری از شبکه های مبتنی بر ارجاع راه حلی در این مورد نداشته باشند، اما این باعث دردسر زیادی برای کاربران واقعی می شود و کل پایگاه کاربران ثبت شده را همانطور که ادعا می کنند افزایش می دهد.

2 . 2 . 2 Star Network پروژه را واقعی نگه می دارد و هیچ روباتی را نمی پذیرد

Star Network به طور منحصر به فردی ایده ی Nominal Balance و Realized Balance را معرفی می کند. برای تعریف دقیق می توانید به توضیحات ذکر شده در بخش 1.3 بالا مراجعه کنید. به طور خلاصه، Nominal Balance موجودی استار شما روی کاغذ است، Realized Balance موجودی واقعی ارز دیجیتال استار است که می توانید از آن استفاده کنید، انتقال دهید و برداشت کنید.
با اشاره به مورد کلاهبرداری فوق الذکر. هنگامی که یک کاربر سعی می کند با ایجاد یک لیست طولانی از کاربران جدید توسط برنامه رباتیک، تعادل خود را به طور غیراخلاقی افزایش دهد و در نتیجه از درآمد پاداش ارجاعی استفاده کند، درست است که این کاربر مقدار زیادی از موجودی اسمی روی کاغذ خواهد داشت. با این حال، از آنجایی که حساب‌های ربات هرگز نمی‌توانند فرآیند KYC ما را پشت سر بگذارند، بخشی از موجودی اسمی که از طریق فعالیت ربات‌ها به دست می‌آید، هرگز نمی‌تواند قفل موجودی واقعی را باز کند، بنابراین در این مورد، پاداش ارجاع موجودی واقعی کاربر غیر از درآمد خودش عملاً صفر است.

2 . 3 . 1 عدم انسجام بین اقتصاد بلاک چین و اقتصاد واقعی

تا زمان نگارش این مقاله، ایالات متحده همچنان بزرگترین اقتصاد جهان با بالاترین تولید ناخالص داخلی است در حالی که لوکزامبورگ کشوری با بالاترین تولید ناخالص داخلی سرانه است. در همین حال، گران ترین بیگ مک جهان در سوئیس 7.29 دلار برای شما هزینه دارد و بیگ مک در سوئیس به معنای متوسط ​​درآمد سرانه هفتگی در یک کشور توسعه نیافته است.
در اقتصاد دنیای واقعی، شما انتظار ندارید که کسی از کشورهای توسعه یافته و کشورهای در حال توسعه از قدرت خرید، استاندارد زندگی و تولید یکسان اقتصادی برخوردار باشد.
با این حال، یک چیز مشترک آنها این است که تلفن های هوشمند و اتصال به اینترنت به راحتی برای همه آنها قابل دسترسی است. انتظار نمی‌رود ضریب نفوذ آیفون 12 پرو مکس در کشورهای کمتر توسعه‌یافته بسیار بالا باشد، اما دیدن گوشی‌های اندرویدی سطح پایه در همه جا غیرعادی نیست.
آیا آنها باید همان درآمد را در اقتصاد بلاک چین داشته باشند؟ اگر به معنای واقعی کلمه زمان و تلاش یکسانی برای افراد در کشورهای دارای قدرت اقتصادی متفاوت صرف شود تا یک رمزنگاری «رایگان» به دست آورند، آیا این عدم انسجام با اقتصاد دنیای واقعی منجر به فروپاشی آن اقتصاد بلاک چین مربوطه می‌شود؟

2 . 3 . 2 Star Network با اولویت دادن به نقدینگی در کشورهای پیشرفته تر، از اقتصاد بلاک چین محافظت می کند

قوانین یکسان نرخ فردی و نرخ پاداش برای همه کاربران Star Network صرف نظر از منشأ آنها اعمال می شود. بنابراین، با توجه به اینکه 2 کاربر از کشورهای دارای قدرت اقتصادی مختلف به طور مساوی در مشارکت در شبکه ستاره فعال هستند، موجودی اسمی آنها یکسان خواهد بود.
چیزی که Star Network را از دیگر شبکه‌های رمزنگاری «رایگان» متمایز می‌کند این است که ما نقدینگی رمزی را برای کاربران با توجه به تولید ناخالص ملی کشورشان در اولویت قرار می‌دهیم. اگرچه همه در پایان از فرآیند KYC عبور خواهند کرد، ما ابتدا اسلات های KYC را برای کاربران کشورهایی با قدرت اقتصادی قوی تر عرضه خواهیم کرد. از آنجایی که کاربران تنها زمانی می توانند از موجودی ارز دیجیتال استار استفاده، انتقال و برداشت کنند که موجودی واقعی را در کیف پول خود داشته باشند، با اولویت دادن به نقدینگی، اقتصاد بلاک چین Star Network با اقتصاد دنیای واقعی همگام است و این به ارزش ارز دیجیتال استار پایداری طولانی مدت می دهد.
می توانید به توضیحات مفصل اقتصاد رمز ما در بخش 4.5 مراجعه کنید

پروتکل توافق عام

3 . 1 بلاک چین و دفتر های توزیع شده

بلاک چین فناوری زیربنایی است که شبکه‌های ارزهای دیجیتال را ایجاد می‌کند. این یک مفهوم پیچیده است که از رمزنگاری و برنامه نویسی تشکیل شده است. برای اهداف آموزشی ما از زبان های روزمره و استعاره های ساده برای تصاویر ساده زیر استفاده خواهیم کرد.
بلاک چین را به عنوان همان کتاب حسابداری در نظر بگیرید که توسط همه افراد در یک شبکه نگهداری می شود، برخلاف اقتصاد غیر بلاک چین که در آن یک فرد مجاز کتاب را برای همه نگه می دارد. هر فردی که یک کامپیوتر در این شبکه دارد یک Node نامیده می شود. هر زمان که تراکنش های جدیدی انجام شود، آن ورودی به طور همزمان در دست همه به روز می شود. از این رو، نیازی به یک مرجع متمرکز نیست زیرا رکورد توسط همه افراد در شبکه نگهداری می شود و به روز می شود. همچنین هیچ راهی برای فریب دادن کسی و معکوس کردن آن تراکنش وجود ندارد، زیرا می‌توانید در کتاب خود تقلب کنید، اما نمی‌توانید رکورد موجود در دفترچه همه افراد دیگر در شبکه را تغییر دهید. ایده دفتر کل توزیع شده ساده ترین نمایشی از نحوه عملکرد بلاک چین است و ماهیت غیرمتمرکز، ایمن و غیرقابل برگشت آن را در نگهداری سوابق تراکنش توضیح می دهد.

3 . 2 بیت کوین و اجماع اثبات کار

از آنجایی که تراکنش‌های زیادی در شبکه انجام می‌شود، بدون یک مرجع مرکزی برای تصمیم‌گیری نهایی، هنوز نیاز به یک Node برای تأیید و تأیید تمام تراکنش‌هایی که در یک بازه زمانی خاص اتفاق می‌افتند، به‌روزرسانی کتاب و اشتراک‌گذاری با بقیه گره‌ها وجود دارد. در این شبکه هر زمان که این تأیید و به‌روزرسانی منظم انجام شود، یک «بلاک» جدید تشکیل می‌شود و به بلوک‌های قبلی متصل می‌شود. به همین دلیل به آن بلاک چین می گویند زیرا به معنای واقعی کلمه زنجیره ای از بلوک ها است. زنجیره را به عنوان کل دفتر حسابداری در نظر بگیرید و بلوک 1 به معنای صفحه 1 کتاب، بلوک 2 به عنوان صفحه 2 و غیره است.
بنابراین کدام Node در کل شبکه تصمیم نهایی را برای تأیید و اضافه کردن یک بلوک جدید می گیرد؟ در شبکه بیت کوین، یک مشکل ریاضی پیچیده در مورد تأیید تراکنش تقریباً هر 10 دقیقه با تمام گره ها به اشتراک گذاشته می شود. همه گره ها قدرت محاسباتی خود را به اشتراک می گذارند و برای حل آن مشکل ریاضی با یکدیگر رقابت می کنند و بنابراین همه تراکنش ها را در این مدت تقریباً 10 دقیقه ای تأیید می کنند. سریع‌ترین نودی که مشکل را حل می‌کند، نودی است که آخرین بلوک تراکنش را پست می‌کند و به این گره مقدار معینی بیت کوین پاداش داده می‌شود (اکنون تا زمان نوشتن 12.5 بیت کوین است). الگوریتم اجماع وجود هر گره برای رقابت با یکدیگر در حل مسئله ریاضی و تأیید همه تراکنش‌های این بلوک، Proof of Work نام دارد.
با گذشت زمان، تعداد افرادی که بیت کوین به دست می آورند، رشد چشمگیری دارد. با این حال، تقریباً در هر 10 دقیقه، تنها یک کسب‌کننده بیت‌کوین جدید دریافت می‌کند. در نتیجه، با توجه به سطح فزاینده رقابت، پیچیدگی مسئله ریاضی به شدت افزایش یافت و این مانع ورود بسیار بالایی برای درآمدهای بیت کوین در سرمایه‌گذاری در ابررایانه‌ها، ASIC، پردازنده‌های گرافیکی و قبوض انرژی ایجاد می‌کند.

3 . 3 الگوریتم اجماع اصلاح شده استار نتورک

الگوریتم اجماع Star Network  از نتیجه رای گیری همه گره ها برای تعیین شکل گیری بلوک بعدی استفاده می کند، در حالی که الگوریتم اجماع شبکه بیت کوین به هر گره نیاز دارد تا با یکدیگر رقابت کند و به برنده اجازه دهد تصمیم بگیرد.
همه گره ها در Star Network می توانند تصمیم خود را برای تأیید تراکنش بگیرند و نحوه تشکیل بلوک بعدی را پیشنهاد دهند. سپس آنها به صورت داخلی از طریق پیام های شبکه ارتباط برقرار می کنند و سپس به پیشنهادات مختلف رأی می دهند. پس از چندین دور رای گیری، اکثریت این گره ها به یک اجماع کلی می رسند و سپس بلوک رای گیری شده بلوک بعدی خواهد بود. گره هایی که در تشکیل بلوک بعدی مشارکت داشته اند، با توکن های ارز دیجیتال استار پاداش می گیرند.
از آنجایی که برای Node ها ارتباط داخلی و رأی دادن از طریق پیام های شبکه بسیار ساده تر از رقابت با یکدیگر و سریع ترین آنها در حل کمپلکس های ریاضی است، انرژی مورد نیاز برای کسب ستاره بسیار کمتر است. همچنین پاداش به‌طور عادلانه بین گره‌هایی که مشارکت داشته‌اند، به جای «برنده همه چیز را می‌گیرد» در الگوریتم اجماع اثبات کار بیت‌کوین توزیع می‌شود. رمزارزهای اصلی مانند Stellar (XLM) و Ripple (XRP) نیز از الگوریتم مشابه و پروتکل اجماع استفاده می کنند.

مدل اقتصادی

4 . 1 نقش ها و درآمد مربوط به آن

پس از ثبت نام کاربر، هر کاربر یک کاوشگر است - همه ما برای استار شلیک می کنیم. اکسپلورر (کاوشگر) نقش اساسی Star Network با مسئولیت های اساسی برای مشارکت فعال در شبکه استار است.
کاوشگر
یک کاوشگر در صورت ثبت نام در برنامه تلفن همراه Star Network و کلیک بر روی دکمه پرتاب موشک، به مدت 24 ساعت متوالی با نرخ پایه 1.6 ستاره در ساعت (یا 0.8 / 0.4 / 0.2 بر اساس نصف شدن نرخ) پاداش می گیرد. زمانی که یک جلسه 24 ساعته تمام شود، درآمد متوقف می شود و زمانی که اکسپلورر دوباره وارد اپلیکیشن موبایل شد و روی دکمه شروع جلسه 24 ساعته دیگر کلیک کرد، از سر گرفته می شود. توجه داشته باشید که موجودی واقعی تنها پس از اتمام یک جلسه 24 ساعته به حساب شما منتقل می شود، بنابراین در صورتی که اکسپلورر به هر دلیلی از سیستم خارج شده باشد، درآمد این جلسه ناقص را از دست خواهد داد.
تقویت کننده
به غیر از اکسپلورر بودن، می توانید سایر کاربران را برای پیوستن به تیم خود دعوت کنید. خود و سایر هم تیمی ها Booster نام دارید. مانند علم موشک، هرچه اکسپلورر شما به Booster های بیشتری مجهز باشد، سریعتر حرکت می کنید. از این رو، می توانید با داشتن بوسترهای بیشتر در تیم خود، نرخ درآمد خود را افزایش دهید.
به ازای هر کاربر جدیدی که با استفاده از کد ارجاع شما به شبکه ستاره ملحق شده است، 25 درصد دیگر از نرخ پایه خود را دریافت خواهید کرد. هنگامی که این کاوشگرهای جدید به شبکه ستاره ملحق شدند، تقویت کننده های شما هستند. این بدان معناست که 0.4 ستاره / ساعت / کاربر فعال جدید (یا 0.2 / 0.1 / 0.05 بر اساس نصف شدن نرخ) به موجودی شما اضافه می شود. البته، این نرخ‌های پاداش تنها زمانی قابل اعمال است که بوسترها فعال باشند و در میانه جلسه کسب درآمد 24 ساعته خودشان باشند. این بدان معناست که اگر بوسترهایی دارید که به تیم شما می‌پیوندند اما آنلاین نشده‌اند، نرخ جایزه را از آن بوستر غیرفعال دریافت نخواهید کرد.
نرخ پاداش Booster بدون سقف است. این بدان معناست که اگر 1000 کاربر جدید را برای پیوستن به شبکه ستاره دعوت کرده باشید، و فرض کنید که آنها همیشه فعال هستند، 400 / ستاره / ساعت اضافی (یا 200 / 100 / 50 بر اساس نصف شدن نرخ) کسب خواهید کرد.

4 . 2 کسب پاداش از ویژگی GameFi

شما می توانید با شرکت فعال در مراکز بازی ما، توکن های استار اضافی کسب کنید. به عنوان مثال اولین بازی ما Flappy Star را در نظر بگیرید، شما می توانید با بازی در حالت تمرین به تنهایی و در حالت مسابقات که در آن با بازیکنان دیگر رقابت می کنید، توکن های اضافی کسب کنید. در حالت تمرین، اگر به سطح معینی از امتیاز دست یافته باشید، در جلسه درآمد فعلی خود یک امتیاز اضافی S 0.2 یا 0.5 / ساعت پاداش دریافت خواهید کرد. در حالت تورنمنت، 25 درصد بازیکنان برتر هر روز به طور مساوی یک استخر جوایز را که توسط شبکه Star و هر شرکت‌کننده تقسیم می‌شود، تقسیم می‌کنند، بازیکنی که هر روز بالاترین امتیاز را کسب کند، یک توکن Libra نیز دریافت می‌کند. جزئیات قوانین بازی را می توانید در خبرنامه ما پیدا کنید.
Star Network به توسعه بازی های مختلف موبایل و انتشار در مرکز بازی ادامه خواهد داد. اگرچه هر بازی قواعد متفاوتی دارد، اما همه آنها یک زمینه مشترک دارند که کاربران می توانند از سرگرمی لذت ببرند و توکن های اضافی دریافت کنند. با ترکیب ویژگی بازی موبایل، مفهوم پیچیده مالی غیرمتمرکز را قابل دسترس‌تر کرده‌ایم و در نتیجه به گسترش رشد جامعه جهانی خود کمک می‌کنیم.

4 . 3 موجودی اسمی VS موجودی قابل تبدیل VS موجودی تحقق یافته

تصویر بالا در 4.1 به درآمد شما از موجودی اسمی اشاره دارد که به معنای موجودی ارز دیجیتال استار شما روی کاغذ است. با این حال، این به معنای تعادل ارز دیجیتال استار نیست که بتوانید از آن استفاده کنید. شما فقط می توانید از موجودی واقعی خود برداشت، انتقال یا استفاده کنید.
برای درک بهتر مفهوم، ابتدا باید تعریف اصطلاحات زیر را درک کنید:
موجودی اسمی: این مجموع موجودی ارز دیجیتال استاری است که از مشارکت کاربران KYC-ed و کاربران غیرKYC-ed (از جمله خودتان به عنوان Explorer اگر هنوز KYC را قبول نکرده اید و همه کاربرانی که به تیم شما پیوسته اند) به دست آورده اید. اما هنوز KYC را نگذرانده اند.). از موجودی اسمی هنوز نمی‌توان استفاده کرد، اما نشان‌دهنده حداکثر موجودی است که می‌تواند به موجودی تبدیل‌پذیر تبدیل شود، با این فرض که 100٪ کاربران تیم شما KYC را پشت سر گذاشته‌اند. هر بار که موجودی قابل تبدیل به موجودی واقعی باز شود، کسر خواهد شد.
موجودی قابل تبدیل: این موجودی ارز دیجیتال استار شما است که واجد شرایط باز شدن در موجودی واقعی است. همه موجودی اسمی شما را نمی توان به موجودی واقعی تبدیل کرد. این تنها بخشی است که از کاربران KYC-ed به دست می‌آید (یعنی خودتان به عنوان KYC-ed Explorer و KYC-ed Booster واجد شرایط باز کردن قفل هستید.) بخش‌های به دست آمده از تقویت‌کننده‌های غیر KYC فقط موجودی اسمی شما را افزایش می‌دهند، اما قابل تبدیل نیستند. تعادل. این نشانگر آن است که اگر لیبرا را در آن نقطه از زمان تمرین کنید، چه مقدار از تعادل اسمی می تواند به تعادل واقعی تبدیل شود.
Libra: این رمز باز کردن قفل مورد نیاز برای 1) باز کردن قفل شکاف KYC 2) باز کردن قفل موجودی قابل تبدیل شما به موجودی واقعی است. در مرحله اول، هنگامی که Libra را تمرین می کنید، می توانید قفل یک اسلات KYC را باز کنید تا بتوانید اطلاعات مورد نیاز را برای اهداف راستی آزمایی به یک شرکت ثالث مطابق با KYC ارسال کنید. همچنین هر زمان که لیبرا را تمرین می کنید، تمام موجودی قابل تبدیل شما در حال حاضر به تعادل واقعی باز می شود. پس از هر تبدیل، موجودی تبدیل‌پذیر شما به 0 تبدیل می‌شود و موجودی اسمی شما با مقدار موجودی قابل تبدیل کسر می‌شود، اما با ادامه کسب درآمد به‌عنوان Explorer (خودتان) و تقویت‌کننده‌های KYC-ed، موجودی تبدیل‌پذیر شما دوباره رشد می‌کند. اگر می‌خواهید یک تبدیل دیگر از موجودی تبدیل‌پذیر تازه به‌دست‌آورده‌شده‌تان را انجام دهید، باید لیبرای دیگری را تمرین کنید. لیبرا یک NFT است، بنابراین دارایی قابل انتقال با تاریخ انقضا 7 روز است. اگر دارنده لیبرا هستید، پس از گذراندن موفقیت آمیز KYC، می توانید از Libra برای خود استفاده کنید یا آن را نگه دارید و به کاربر دیگری منتقل کنید.
موجودی واقعی مقدار ارز دیجیتال استاری است که می توانید برداشت، انتقال یا استفاده کنید. وضعیت کیف پول Realized Balance همه فعال است (برنامه تلفن همراه Star Network شما نیز به عنوان کیف پول عمل می کند) بدون توجه به وضعیت KYC. هنگامی که Realized Balance را در کیف پول خود دارید، می توانید با هر دارنده کیف پول Star دیگری انتقال همتا به همتا انجام دهید، حتی اگر آنها هنوز KYC را نگذرانده باشند.
می توانید فرآیند کسب درآمد و تبدیل را به این صورت خلاصه کنید،
یک
2. شما 1 Libra را تمرین کرده اید = یک شکاف برای KYC دریافت کرده اید + تمام موجودی قابل تبدیل شما از هم اکنون به تعادل واقعی باز شده است. موجودی اسمی به میزان موجودی قابل تبدیل کسر خواهد شد.
3. پس از تمرین لیبرا، شما و تقویت‌کننده‌هایتان به کلیک روی دکمه موشک ادامه می‌دهید = موجودی اسمی از تعادل جدید افزایش می‌یابد و تعادل قابل تبدیل (کمک به شما و تقویت‌کننده KYC) دوباره از 0 افزایش می‌یابد.
4. بعداً یک Libra دیگر را تمرین کردید = تمام موجودی قابل تبدیل شما در آن نقطه زمانی دوباره به تعادل واقعی باز می شود.
می توانید در اینجا یک تصویر دقیق تر پیدا کنید.
فرض کنید (قبل از KYC) موجودی اسمی 10000 ستاره دارید. 6000 با اکسپلورر بودن شما به دست می آید. شما 1500 از Booster A، 1000 از Booster B و هر 500 از Booster C، D & E کسب کرده اید و همه Booster ABCDE از KYC عبور نکرده اند.
قبل از اینکه KYC را پاس کنید، موجودی اسمی شما 10000 استار است در حالی که موجودی تبدیل پذیر 6000 استار است (با فرض اینکه KYC را با موفقیت پاس کنید). موجودی واقعی 0 استار است.
پس از گذراندن KYC، موجودی اسمی شما 10000 باقی می ماند در حالی که موجودی تبدیل پذیر 6000 باقی می ماند. موجودی تحقق یافته 0 است.
هنگامی که A نیز از KYC عبور کرد، موجودی اسمی شما 10000 باقی می ماند در حالی که موجودی قابل تبدیل به 7500 می شود. موجودی تحقق یافته 0 است.
وقتی همه Booster A,B,C,D,E همگی KYC را پشت سر گذاشتند، موجودی اسمی شما با موجودی قابل تبدیل 10000 استار در این مورد یکسان خواهد بود. موجودی واقعی 0 ستاره است.
شما اکنون 1 لیبرا را تمرین کرده اید. موجودی اسمی شما توسط موجودی قابل تبدیل کسر می شود. موجودی قابل تبدیل شما 0 می شود زیرا همه آنها را به موجودی واقعی باز کرده اید. موجودی واقعی شما اکنون 10000 است و می توانید از این 10000 استار برداشت، انتقال یا استفاده کنید.
فرض کنید هیچ بوستر جدیدی به تیم شما ملحق نشده است، با گذشت زمان شما 10000 استار دیگر از درآمد Explorer و درآمد Booster کسب کرده اید. موجودی اسمی شما 10000 می شود
، موجودی قابل تبدیل شما نیز 10000 است (زیرا همه کاربران تیم شما KYC را گذرانده اند) ، موجودی واقعی شما 10000 است. (زیرا قفل 10000 موجودی اولیه قابل تبدیل به موجودی واقعی را باز کرده اید.)
هنگامی که یک Libra دیگر را تمرین کردید، موجودی اسمی شما 0 می شود، موجودی قابل تبدیل شما 0 می شود، و موجودی واقعی شما اکنون 20000 است با این فرض که هیچ ستاره ای را انتقال نداده اید.
حال فرض کنید یک Booster F دیگر به تیم شما پیوسته است و او KYC را پاس نکرده است. شما دارای موجودی اسمی 31000 هستید. 1000 توسط Booster F و مابقی توسط خود شما و KYC-ed Booster کمک می کند. موجودی قابل تبدیل شما 30000 است. هنگامی که یک Libra دیگر را تمرین می کنید، این 30000 تبدیل به تعادل واقعی باز می شود. پس از آن، موجودی اسمی شما 1000، موجودی قابل تبدیل 0، موجودی تحقق یافته 50،000 است با این فرض که هیچ ستاره ای را انتقال نداده اید.

4 . 4 نصف کردن نرخ

نصف کردن نرخ، عمل کاهش 50 درصدی نرخ عرضه است که در صورت رسیدن به نقطه عطف خاصی انجام می شود. این یک اقدام اقتصادی مهم برای حفظ رشد ارزش ارز دیجیتال استار به دلیل کمبود است. این همچنین با فلسفه Star Network مبنی بر پاداش دادن به وصال های قبلی با نرخ عرضه بالاتر، بدون اینکه خیلی افراطی باشد، مطابقت دارد.
Star Network زمانی که تعداد کاربران به 500 هزار، 2 میلیون، 10 میلیون افزایش یابد، 3 بار نصف کردن نرخ را اجرا می کند. عرضه جدید Star زمانی متوقف خواهد شد که پایگاه کاربر به مرز 100 میلیون برسد.

4 . 5 کل عرضه ی ارز دیجیتال استار

هنگامی که بیش از 100 میلیون کاربر ثبت نام شده در سراسر جهان وجود داشته باشد، Star Network عرضه استار جدید را متوقف می کند. از این رو، تعداد کل عرضه استار به فعالیت درآمدی کل جامعه قبل از توقف عرضه جدید بستگی دارد. این را می توان با معادله ساده کار کرد
گردش کل استار = کل استار کسب شده توسط کاوشگران + جایزه توسعه دهنده برای تیم اصلی و کارکنان کلیدی
جایزه توسعه دهنده 25 درصد از مجموع استخراج استار خواهد بود و پس از توقف عرضه استار جدید، به کیف پول استار ذینفعان مربوطه واریز خواهد شد.

4 . 6 اقتصاد رمزی Star Network و ترسیم لیبرا (برای KYC + باز کردن قفل موجودی قابل تبدیل به تعادل واقعی)

چه چیزی باعث افزایش قیمت یک ارز دیجیتال می شود؟ در حالی که پاسخ قطعی وجود ندارد زیرا قیمت توسط عوامل متعددی کنترل می‌شود، مطمئن‌تر است که اصول اساسی - تقاضا و عرضه را در نظر بگیریم. قیمت کریپتوکارنسی، درست مانند هر دارایی مالی دیگر، زمانی افزایش می‌یابد که در بازار به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد و سرمایه‌گذاران آن را به عنوان یک سنگر می‌بینند، و زمانی که هر دارنده رمزارز برای فروش آن به بازار عجله می‌کند، سقوط می‌کند. حتی برای رمزارزهای اصلی مانند بیت کوین و اتر، دیدن سقوط دو رقمی یک شبه زمانی که احساسات بازار عصبی است، غیرمعمول نیست. با این حال، با توجه به تقاضای قوی ناشی از عوامل بنیادی محکم این سکه‌های جریان اصلی، قیمت‌ها بازگشته و در نهایت با گذشت زمان به اوج خود می‌رسند.
اینها چندین عامل هستند که تقاضا و عرضه کریپتو را افزایش می دهند.
کمبود و عرضه کل
حداکثر عرضه بیت کوین 21 میلیون است. در حالی که اتریوم عرضه کلی اتر مشخصی ندارد، عرضه سالانه آن به 18 میلیون در سال محدود شده است. زمانی که عرضه کریپتو قطعی و ثابت باشد، قیمت ها به خوبی با تقاضای رو به رشد پشتیبانی می شوند. از این رو، برای هر شبکه ارز دیجیتال بدون نقطه قطع مشخصی از عرضه جدید، یا تاریخ قطع به صلاحدید بنیانگذاران شبکه «تأیید شود» یا توقف عرضه به‌طور غیرواقعی دیر اتفاق می‌افتد (مانند زمانی که یک شبکه به 1 میلیارد کاربر رسیده است)، ارزش کریپتو به دست آمده از این شبکه ها به سختی قابل پشتیبانی است زیرا عرضه تقریباً نامحدود است.
کاربرد عملی
چگونه می توانید از آن رمزنگاری استفاده کنید؟ بیت کوین و اتر برای انتقال P2P برای دارندگان کیف پول هستند. هنگام استفاده از سرویس صرافی بایننس، سکه های بایننس باید هزینه تراکنش را بپردازند. برای اینکه یک ارز دیجیتال ارزشمند باشد، باید ارزش عملی داشته باشد. وقتی ارزیابی می‌کنید که آیا روی یک ارز دیجیتال جدید سرمایه‌گذاری می‌کنید یا نه، پذیرش عمومی بازار در آن کوین را به عنوان وسیله مبادله، تعداد کیف پول‌های موجود در بازار، سهولت انتقال P2P یا هر جایی که می‌توانید از سکه استفاده کنید در نظر بگیرید. . در غیر این صورت، بدون هیچ ارزش عملی، آن "کریپتو" فقط مجموعه ای از اعداد خواهد بود و در نهایت هیچ تقاضایی در بازار نخواهد داشت.
قدرت مالی دارنده ارز دیجیتال
تا زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 55900 دلار معامله می شود که 13.8 درصد نسبت به اوج خود یعنی 64900 دلار کاهش یافته است. تصور کنید امروز یک میلیاردر ثروتمند با اعتقاد قوی به بیت کوین به اندازه ایلان ماسک خوش بین است که با موفقیت یک بیت کوین به دست آورده است، او چه خواهد کرد؟ آیا او آن را به عنوان یک سنگر می بیند و فلسفه سرمایه گذاری ارزشی وارن بافت را پذیرفته و آن بیت کوین را برای مدت طولانی در کارنامه خود نگه می دارد؟
سناریوی دیگری را تصور کنید. امروزه فردی که همیشه در یک کشور در حال توسعه زیر خط فقر زندگی می کند، با موفقیت یک بیت کوین به دست آورده است (اگرچه این از نظر فنی غیرممکن است، زیرا او نباید قدرت مالی لازم برای پرداخت هزینه دستگاه و انرژی مورد نیاز برای کسب بیت کوین را داشته باشد، اما بیایید این را به عنوان یک بیت کوین در نظر بگیریم. تصویر)، در حالی که او به آینده بیت کوین نیز معتقد است، چه خواهد کرد؟ آیا او آن را برای مدت طولانی نگه می دارد یا در حال حاضر آن را می فروشد تا بلافاصله استاندارد زندگی خود را با 55900 دلار بهبود بخشد؟

اقدامات خرید و فروش در صرافی چیزی است که بر قیمت یک دارایی خاص حاکم است. از این رو، وقتی ارزش آتی یک رمزارز خاص را ارزیابی می کنید، ابتدا ترکیب دارنده کریپتو را در نظر بگیرید. آیا مثال اول یا دوم منعکس کننده اکثریت دارندگان کریپتو است؟ اگر این اولین روزی است که یک رمزارز جدید در بورس فهرست می شود، آیا اکثر دارندگان و سرمایه گذاران خرید، نگهداری یا فروش می کنند؟ قیمت پایانی چقدر خواهد بود؟
این اقتصاد رمزی، فلسفه پایه شبکه استار است. در حالی که همه افراد در جهان با تلفن همراه و اتصال به اینترنت می توانند ستاره کسب کنند، ما باید اقداماتی را برای حفظ و رشد ارزش استار در دراز مدت انجام دهیم.
یکی از دروازه‌هایی که باید آن را محکم نگه داریم، فرآیند بررسی دقیق مشتری خود (KYC) است. انتشار اسلات‌های KYC به معنای آزاد شدن نقدینگی Star است زیرا شما فقط می‌توانید بخشی از موجودی اسمی خود را با عبور از KYC به موجودی واقعی تبدیل کنید.
Libra رمز باز کردن قفل مورد نیاز برای دریافت اسلات KYC است. لیبرا را گام به گام در مراحل مختلف و با ترسیم در اختیار کاربران قرار می دهیم. در حالی که در نهایت به همه کاربران Libra (فرصت های KYC) پیشنهاد می شود، به برخی از کاربران زودتر از دیگران Libra داده می شود. ترسیم موفق ترازو بر اساس این عوامل است:
1 - تعادل استار بالاتر به معنای شانس بیشتری برای ترسیم موفقیت آمیز یک ترازو است
اگر موجودی استار نسبتاً بالاتری دارید، به این معنی است که یا خیلی زود به Star Network پیوسته اید یا با دعوت از تعداد زیادی از وصال های جدید برای پیوستن کمک های بزرگی کرده اید. در هر صورت، شما مستحق یک جایزه برای دریافت KYC (با داشتن Libra) و باز کردن قفل و استفاده از موجودی ارز دیجیتال استار خود هستید.
2 - عامل تصادفی
تصادفی و شانس جای خود را دارد. همچنین به خاطر داشته باشید که در نهایت به همه فرصت داده می شود تا KYC را پاس کنند، فقط این مهم است که چه کسی اول است.
3 - کمپین های شرط بندی برای کاربران کمتر خوش شانس (مرحله بعدی)
اگر شانس بازی شما نیست، بیایید شانس خود را به روشی ارگانیک افزایش دهیم. هنگامی که Star Network در صرافی کریپتو فهرست شد، کمپین سهامداری برای استارها راه اندازی خواهیم کرد. با توجه به اینکه KYC را پاس نکرده‌اید و موجودی اسمی شما هنوز در موجودی واقعی باز نشده است، می‌توانید استارها را از صرافی ارزهای دیجیتال خریداری کنید و استارهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. شبکه استار درصد معینی از موجودی سهام شما را به عنوان سود سهام به شما پرداخت می کند. علاوه بر کسب سود سهام، اگر موجودی سهام بیشتری داشته باشید، شانس بیشتری برای کشیدن موفقیت آمیز Libra و باز کردن شکاف KYC خود خواهید داشت.
4 - از دیگر نگهدارنده ترازو بگیرید
لیبرا یک NFT است، بنابراین دارایی قابل انتقال با تاریخ انقضا 7 روز است. اگر نمی توانید با موفقیت یک ترازو بکشید، می توانید آن را از سایر دارندگان ترازو دریافت کنید. اگر دارنده لیبرا هستید و KYC را با موفقیت پشت سر گذاشته اید، می توانید از لیبرا برای خود استفاده کنید یا آن را نگه دارید و به کاربر دیگری بدهید.
هزینه تراکنش
با هر تراکنش همتا به همتای استار، 0.3 درصد از توکن استار سوزانده می شود. فرض کنید انتقال 100 استار به کاربران دیگر را آغاز کرده اید، در عوض کاربر دیگر 99.7 استار دریافت می کند.
این برای کاهش کل عرضه و گردش استار است تا اطمینان حاصل شود که همه دارندگان توکن استار از قدردانی ارزش توکن لذت می برند.

نقشه راه توسعه

5 . 1 چشم انداز به عنوان یک راه حل همه در یک Defi

Star Network یک شبکه اجتماعی DeFi (مالی غیرمتمرکز) است که در نظر گرفته شده است تا یک اکوسیستم ارز دیجیتال برای کاربران برای کسب درآمد، ذخیره، تجارت و استفاده از موجودی استار شما باشد و در نهایت یک پلت فرم مالی غیرمتمرکز یک مرحله ای برای تمام فعالیت های بانکی از جمله پس انداز و برداشت ارزهای دیجیتال و فیات است. پول، استقراض و وام، تجارت، سرمایه گذاری، تسویه پرداخت با کارت های نقدی یا کارت های اعتباری و حتی مزایای عضویت در تجار فیات. این باعث می‌شود Star Network مانند بانک روزمره شما باشد، با این تفاوت که کاملاً غیرمتمرکز است بنابراین دیگر توسط هیچ واسطه‌ای دستکاری نمی‌شوید.

5 . 2 راه اندازی جهانی برنامه Star Network با عملکردهای کسب درآمد ستاره و پیام رسان فوری (سپتامبر 2021)

اپلیکیشن  Star Network در سپتامبر 2021 در فروشگاه App Apple و Google Play Store راه اندازی خواهد شد. در این نسخه، کاربران قادر به رشد و ذخیره موجودی استار خود، دعوت از کاربران جدید برای پیوستن به تیم های خود و ارتباط با هم تیمی های خود از طریق پیام رسان Star Network هستند.

5 . 3  Libra Drawing، KYC و انتقال P2P (پیش بینی شده در نوامبر 2021)

پیش‌بینی می‌شود که Star Network در اواسط نوامبر 2021 وارد مرحله ترسیم کتابخانه و مرحله KYC شود. در آن مرحله، همه آزادند تا به طور منظم اسلات‌های Libra را بکشند تا قفل شکاف KYC خود را باز کنند و قفل موجودی تبدیل‌پذیر خود را به موجودی واقعی باز کنند.
هنگامی که موجودی واقعی را در کیف پول خود دارید (یا با تبدیل موجودی قابل تبدیل خود به موجودی واقعی با تمرین Libra، یا سایر کاربران موجودی واقعی را به کیف پول شما منتقل کردند)، می توانید بدون توجه به وضعیت KYC خود، انتقال همتا به همتا را آغاز کنید. به‌روزرسانی اصلی برنامه در اواسط نوامبر 2021 پیش‌بینی می‌شود. پس از به‌روزرسانی برنامه به نسخه بعدی (پیش‌بینی می‌شود در اواسط نوامبر 2021 راه‌اندازی شود)، حتی اگر هنوز KYC را نگذرانده‌اید، کیف پول شما همچنان می‌تواند موجودی واقعی را از اگر کاربر دیگری اقدام به انتقال به کیف پول شما کرده باشد، و در این صورت، شما مختار هستید که از موجودی Realized Balance استفاده کرده یا به کیف پول خود منتقل کنید، حتی اگر هنوز KYC را پاس نکرده اید.
با هر تراکنش همتا به همتای استار، 0.3 درصد از توکن استار سوزانده می شود. یعنی اگر انتقال 100 استار را به کاربر دیگری آغاز کنید، گیرنده می تواند 99.7 استار دریافت کند. توکن 0.3% سوزانده می شود. این برای کاهش کل عرضه و گردش استار است تا اطمینان حاصل شود که همه دارندگان توکن استار از قدردانی ارزش توکن لذت می برند.

5 . 4 کاهش و توقف عرضه جدید Star (پیش بینی شده از نوامبر 2021 تا نوامبر 2022)

با رشد بیشتر جامعه Star Network ، Star Network با انجام نصف کردن نرخ، زمانی که تعداد کاربران به 500000 کاربر (پیش بینی شده در نوامبر 2021)، 2،000،000 کاربر (پیش بینی ژانویه 2022)، 10،000،000 کاربر (پیش بینی شده در 22 ژوئن) و 2 ژوئن افزایش یابد، Star Network نرخ عرضه استار جدید را کاهش می دهد عرضه برای 100,000,000 کاربر متوقف شود (پیش بینی شده در ژوئیه 2023).

5 . 5 لیست در بورس (پیش بینی شده در دسامبر 2022)

بسته به بلوغ تعامل جامعه Star Network، نوسانات بازار و سایر عوامل، پیش‌بینی می‌شود که Star Network تا دسامبر 2022 در صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال فهرست شود. تا آن زمان کاربران می‌توانند توکن‌های Star را با پول فیات معامله کنند. با توجه به استقرار سیستم Star Network ، توقف عرضه جدید و تقاضای فزاینده در توکن استار، Star Network به رشد پایدار ارزش ارز دیجیتال استار در بلندمدت خوشبین است.

5 . 6 راه اندازی دیگر پروژه های Defi (دسامبر 2022 به بعد)

توسعه Star Network در فهرست کردن ارز دیجیتال استار در بورس متوقف نخواهد شد. Star Network توسعه شبکه اصلی خود را برای ارز دیجیتال استار آغاز خواهد کرد. علاوه بر این، Star Network به ادامه توسعه سایر عملکردهای DeFi جدید مطابق با چشم انداز پروژه ما اختصاص دارد. این خدمات شامل خدمات پس‌انداز و برداشت سودمند، استقراض و وام، سرمایه‌گذاری و تجارت، راه‌حل‌های پرداخت کیف پول (کارت‌های نقدی و کارت‌های اعتباری)، مزایای عضویت در بازرگانان فیات است.

پایان ترجمه توضیحات وایت پیپر (کاغذ سفید) پروژه Star Network (استار نتورک)

ترجمه شده توسط وبلاگ Reearn برای شما عزیران


طریقه ثبت نام و استخراج استار نتورک (Star Network)

1. از طریق لینک های زیر با توجه به نوع گوشی خود  از  گوگل پلی  یا اپ ستور ، برنامه Star Network را دانلود و نصب کنید.

روش کارش شبیه به برنامه پای نتورک ، بی نتورک و تایم استپ , آلفا نتورک می باشد.

 

 

 

2. بعد از نصب برنامه آن را روی گوشی خود باز کنید. حال صفحه ای را می بینید که شبیه صفحه زیر است: 

StarNetwork1

3. روی گزینه Sign up کلیک کنید.

اکنون صفحه ای مانند صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد که در آن از شما یک کد معرف برای پیوستن به Star Network می خواهند.

lifer74 را به عنوان کد معرف خود در کادر وارد کنید.

StarNetwork2 

lifer74 را به عنوان کد معرف خود در کادر وارد کنید.

5. در صفحه بعدی شما باید ایمیل و پسورد خودتان را وارد کنید و به مرحله بعد بروید.

StarNetworkEmail

نکته: رمز عبور باید بین 8 تا 20 کاراکتر  و دارای حداقل یک حروف بزرگ و یک حروف کوچک انگلیسی باشد.

 

6. باید حساب Star Network خود را تایید کنید.

اکنون پس از وارد کردن آدرس ایمیل خود، یک کد تأیید به حساب ایمیل شما ارسال می شود.

7. به ایمیل خود بروید و روی لینکی که از Star Network برای شما ارسال شده است کلیک کنید.
 بعد از اینکه روی لینک کلیک کردید، صفحه بعدی شما مانند صفحه زیر می شود و به شما برای تأیید حساب Star Network خودتان تبریک می گویم.

8. در شکل زیر نام و نام کاربری و عکس پروفایل خود را وارد کنید و بعد Confirm بزنید.

تذکر: این بخش بسیار مهم است، فقط مطمئن شوید که با نام واقعی خود ثبت نام کرده اید، همانطور که در هر یک از کارت شناسایی معتبر صادر شده دولتی، گذرنامه یا گواهینامه رانندگی و غیره وجود دارد.

تبریک! شما با موفقیت حساب Star Network خود را ایجاد کردید.

چگونه ارز دیجیتال استار استخراج کنیم؟

فرآیند استخراج مشابه پای نتورک، بی نتورک ، تایم استاپ و آلفا نتورک و شبکه های دیگر است، شما به سادگی هر 24 ساعت یک بار روی یک دکمه کلیک کنید و ارز دیجیتال استار را رایگان کسب کنید. فرایند استخراج به صورت ابری می باشد پس برای سی پی یو و باطری و تلفن همراه شما مخرب و خطرناک نیست. تمام استخراج از طریق تلفن هوشمند شما انجام می شود، اما باید مطمئن شوید که همیشه لاگینگ بمانید. بله، می توانید برنامه را ببندید اما از برنامه لاگ اوت نشوید زیرا در صورت لاگ اوت شدن هیچ ارز دیجیتال استاری کسب نخواهید کرد.

همانطور که در شکل زیر می بینید گزینه دیگری برای افزایش Rate استخراج 24 ساعته شما به نام !Draw Power-Up وجود دارد که با کلیک روی آن می توانید 1-100 درصد افزایش کسب کنید. این گزینه هر 12 ساعت فعال می شود، بنابراین می توانید به طور بالقوه دو برابر استار در هر دوره استخراج 24 ساعته کسب کنید.
هر 12 ساعت یک پاور آپ بکشید
دوره استخراج استاندارد 24 ساعته با یک کلیک
بدون تخلیه باتری
بدون گرمای بیش از حد
همه چیز خودکار است

همچنین در قسمت Game Center تعدادی بازی وجود دارد که شما می توانید برای سرگرمی خودتان بازی کنید و بین 0.2 تا 0.5 افزایش Rate استخراج دریافت کنید.

 

نکته: نام کاربری شما همان کد معرف شما در برنامه است و توسط آن شما می توانید دوستان خودتون را به پروژه استار نتورک دعوت کرده و 25% به Rate استخراج شما اضافه می شود

تذکر: همانطور که در وایت پیپر پروژه اشاره شده از نصب و راه اندازی اکانت های فیک برای افزایش Rate استخراج پرهیز کنید زیرا در نهایت نیاز به تایید هویت می باشد و درصورت تایید نشدن به عنوان کلاهبرداری حساب شما مسدود می شود.

لطفا نظرات و سوالات خودتون را در مورد پروژه و اپلیکیشن Star Network بنویسید.

 

همچنین بخوانید؛

ارز دیجیتال Bee Network (بی نتورک) چیست؟ آموزش استخراج

کسب درآمد با ارز دیجیتال Timestope (تایم استپ)

ارز دیجیتال Alpha Network ( آلفا نتورک ) چیست؟ آموزش استخراج

  • Admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی